Beställning

Innan du gör din beställning:

Kontrollera varukorgen så att du har angett rätt antal och valt rätt produkter. Välj önskad fraktmetod och betalningsmetod.

För att ditt paket ska komma fram snabbt och säkert, är det viktigt att ditt namn och adress syns tydligt på din brevlåda. Annars finns det risk för att paketet hamnar hos närmaste postombud/postutlämningsställe. Paketet skickas tillbaka efter två veckor om det inte har blivit hämtat.

Kom ihåg att kontrollera att adress, gatunamn, telefonnummer och e-postadress stämmer innan du slutför beställningen. Om e-postadressen är felaktig kommer du inte att få din orderbekräftelse eller leveransavi med e-post. Detta är information som vi inte kan ändra i efterhand.

Om du har en rabattkod kan denna läggas till i rabattkodsrutan i kassan. Denna måste aktiveras innan du slutför köpet.

Vanliga frågor

Kan jag avbryta / ändra min beställning?

Vi kan avbryta eller ta bort produkter från din beställning så länge beställningen inte har plockats och skickats. Då har ordern gått för långt under processen och vi kan inte stoppa leveransen eller göra ändringar i din beställning.

Var är min order?

Du kan alltid gå in på "Mitt Konto" och kontrollera status på din nuvarande order. Du kan även gå in på orderbekräftelsen som du fått via e-post och trycka på "Klicka här för att spåra din order" för att se vilken status försändelsen har.

Varför har jag inte fått något mejl än?

Om inte e-postmeddelandet kommit fram än har det stoppats av skräppostfiltret (det kan hända på några hotmail-konton). Kolla dina e-postinställningar. Finns det inte där kan du alltid logga in på Mitt konto och se orderstatusen där.

Min order står som "för behandling"?

När din order har registrerats skickas den direkt till lagret i väntan på paketering. Orderstatusen ligger som "För behandling" tills den är helt färdig och klar att skickas. Vårt lager försöker packa allt på samma dag och de flesta ordrar skickas efter 1-2 dagar.

Hur lång tid tar det innan jag får mitt paket?

När ordern är slutförd skickas den från lagret. Då brukar den vanligtvis vara framme hos dig efter 1-4 dagar.

Vad innebär det när min order är satt ”on hold”?

Vi upplever hela tiden en stor efterfrågan och flera hundra beställningar går igenom vårt lager varje dag. Ibland är det vissa produkter eller storlekar som är extra populära och då går det så fort att vi inte hinner beställa nya förrän det är slut på lagret.

Är min order registrerad?

När din order har registrerats får du automatiskt ett e-postmeddelande som bekräftar att denna har skickats till den e-postadress som du har angivit.

Spåra försändelsen